Cele mai eficiente metode de a atrage atentia in mediul de business

Exista o multime de lucruri care sunt extraordinare in abilitatea lor de a impresiona si genera un impact pozitiv asupra imaginii companiei, a brandului. De exemplu, folosirea de „obiecte” personalizate, reprezinta, poate, printre cele mai eficiente metode folosite de marketingul unei companii, pentru a ajunge la audiente largi, cu costuri mici.

Industria de matketing a evoluat mult din 1789, cand echipa campaniei prezidentiale a lui George Washington, a folosit butoni de camasa, ca obiecte promotionale. Iata, unelte eficace de promovare care maresc rata de raspuns si la …campanii de promovare.

Te-ai intrebat vreodata care este adevarata utilitate a cartilor de vizita? Totusi, de ce sunt ele asa de utile? Intr-adevar, dispozitivele digitale castiga tot mai mult teren, dar asta nu inseamna ca ii vei oferi cuiva date despre tine, sau despre afacerea ta, mai rapid decat prin intermediul unei carti de vizita. Cartile de vizita reprezinta inca cea mai rapida modalitate de a partaja informatiile catre potentialii clienti, colaboratori sau parteneri de afaceri. Si o metoda eficienta si simpla de a atrage atentia.

Demni de incredere

Ele, aceste carti de vizita – nu numai din hartie, ci mai ales carti de vizita plastic. Cartile de vizita reprezinta inca cea mai eficienta metoda de a le reaminti oamenilor despre business-ul tau. De ce mai ales cartile de vizita din plastic? Deoarece in ultima vreme reprezinta un must have, ies mai bine in evidenta, va scot mai bine in evidenta. Pe dvs., ca persoana, si ceea ce faceti in special. O carte de vizita prezinta incredere. Oamenii care se ocupa de afacerile lor sunt demni de incredere. De aceea, ele ar trebui sa faca parte din orice auto-introducere.

Informatii vitale pentru a capta atentia

Aceste bucati de carton/plastic contin informatii vitale pentru a capta atentia, si pentru a te ajuta sa ramai in memoria celorlalti, dupa ce intalnirea s-a terminat. Astfel, pot spori credibilitatea si profesionalismul tau.

Schimbul real de carti de vizita este esential pentru a stabili relatii de afaceri. O carte de vizita bine organizata, cu un design atragator, poate face o impresie mai buna decat numarul de telefon, adresa de mail sau adresa site-ului.

Toti stim ca relatiile de afaceri s-au extins tot mai mult si in mediul virtual. Retelele sociale sunt oportunitati pentru dezvoltarea afacerii tale, si cartile de vizita faciliteaza accesarea acestora. Cartile de vizita sunt bune oportunitati de promovare. Atunci cand inmanezi cartea ta de vizita, nu faci altceva de cat sa-ti promovezi afacerea. Inmanarea unei carti de vizita este si o buna oportunitate de a-i spune clientului sau viitorului client de ce anume sa te contacteze.

Pentru marketing direct

Mai mult: daca atunci cand inmanezi o asemenea carte de vizita ai la indemana si un USB personalizat, prezentarea ta merge snur! Daca nu stiai, toate acestea fac parte dintre instrumentele de marketing direct. Nici o alta forma de introducere pe piata nu este mai eficienta decat comunicarea “fata-n-fata” combinata cu o strangere de mana, o carte de vizita, un USB personalizat. Astfel, iti poti facilita procesul de stabilire si mentinere a relatiilor cu clientii.

Sunt un mod simplu de a-ti intari brandul si de a-ti face afacerea usor de recunoscut.