Invatare rapida pe tabla de scris

Procesul de invatare la copii este permanent. Inca din primele zile dupa nastere, acestia cunosc lumea si incep sa invete gradual cum sa ajunga adulti autonomi. Independenta este strans legata de acest proces de invatare care, o data cu trecerea timpului se si amplifica. Atunci cand ajung la etapa scolara, copiii au nevoie de cat mai multe instrumente pentru a intelege cat mai bine noile notiuni. Pe tabla de scris ei au ocazia sa exerseze si sa puna in pratica toate aspectele invatate de la dascali.

Responsabilitatea cadrelor didactice nu a fost niciodata simpla. Satisfactia cel mai dedicati profesori este de a vedea faptul ca cei mici inteleg termenii predati si pot sa se descurce singuri in rezolvarea problemelor, crearea textelor, scriere sau citire. Marea majoritate a acestora testeaza tot felul de tertipuri prin care ii pot face pe cei mici sa inteleaga materia.

Dintre aceste modalitati de predare, cea mai veche si eficienta este tabla. Pentru a-si dedica toata atentia asupra celor predate, copii au nevoie si de elemente vizuale pe care sa le asocieze celor auditive. Astfel, tablele pentru scris sunt solutia optima in scoli, licee si universitati pentru o intelegere cat mai corecta si mai ampla a subiectelor.

O singura persoana care sa invete un numar considerabil de copii poate parea imposibil in lipsa unui astfel de instrument. Dascalii ar trebui sa mearga la fiecare copil in parte si sa explice pe foaie ceea ce preda pentru ca acestia sa poata face asocieri. In cazul practicii normale, prin predarea si explicarea la tabla, copii au ocazia de a pune intrebari de interes pentru intreg colectivul.

Furnissa este unul dintre partenerii de nadejde al unitatilor de invatamant. Punerea la dispozitie a tuturor instrumentelor necesare pentru o desfasurare corecta a lectiilor de curs face obiectul activitatii lor. Increderea au castigat-o o data cu demonstrarea calitatii produselor furnizate si a rezistentei lor in timp.

Scoaterea la tabla de scris: pedeapsa sau oportunitate?

Un adevarat mit care s-a creat in jurul tablei pentru scris este bazat pe o forma de pedepsire. Desi in fiecare zi isi demnostreaza utilitatea in fata elevilor sau a studentilor, teama de a fi in fata grupului scolar si de a gresi ii impiedica sa se comporte natural. Astfel, copiii timizi pot fi inhibati de momentul in care sunt invitati in fata clasei, la tabla de scris.

O alta responsabilitate a indrumatorilor este aceea de a-i face pe cei mici sa inteleaga, inca de la primele interactiuni, oportunitatea ce li se ofera. Prin numirea acestora pentru a rezolva temele la tabla au prilejul de a demonstra ceea ce au invatat si, bineinteles, ocazia de a fi recompensati.

Sistemul de notare este forma cea mai populara prin care meritele elevilor sunt scoase in evidenta. Insa, pe langa acest aspect, alte elementele importante se pot adauga atunci cand un copil are curajul de a iesi in fata clasei. Laudele pe merit si aprecierea efortului sunt printre cele mai importante „caramizi” care construiesc baza dezvoltarii psihologice normale la copii.