3 lucruri EVIDENTE, dar pe care multi antreprenori online NU le fac desi vor sa aiba succes – tu le stii?

Tot mai mulți tineri sunt tentați să aibă propria afacere și tot mai multe sunt și magazinele care se mută în online. Online-ul în sine este o mare oportunitate acum pentru cei care au ceva de spus și vor să se facă auziți. De fapt, văzuți. Pentru că șansele de a fi găsit în online pot fi atât de multe pe cât îți dorești să fie. Trebuie doar să ții cont de 3 lucruri care pot face diferența între tine și toți ceilalți. 

Iată la ce trebuie să te gândești înainte să-ți muți afacerea în online!

La competitori

Indiferent de domeniul în care activezi, trebuie să iei în considerare faptul că există competiție. La fel ca și tine, sunt alții care vor să fie văzuți, vor “să iasă în față”, vor să câștige încrederea oamenilor și, în final, să aibă succes. Unii l-au obținut deja, dar asta nu înseamnă că nu este loc și pentru tine. Analizează bine piața înainte să faci mutarea, vezi ce există, ce nu există, cu ce ai putea veni tu în plus și încearcă să aduci ceva nou. Orice lucru, oricât de mic, care nu există, dar care reprezintă un interes pentru publicul tău țintă este un pas mare spre reușită. 

La promovare

Odată ce găsești acel ceva, trebuie să te gândești la promovare. O afacere la început de drum are mare nevoie de ajutor, așa că nu ezita să-l ceri. Oamenii trebuie să afle de tine, să știe cine ești, să interacționeze cu tine și, în final, să se și apropie. Un utilizator care îți accesează site-ul este un posibil viitor client. Ceea ce-l face să cumpere este modul în interacționezi cu el și experiența pe care i-o oferă site-ul tău. 

Oamenii cumpără de la cei care „vorbesc” cu ei și fug de cei care „nu spun nimic”. Tu poți să le întâmpini ușor nevoie cu o campanie bună de SEO, care să-i aducă și să îi facă să rămână un timp pe site. Cum? Prin optimizarea lui. Puțin câte puțin, prin conținut de calitate, unic și pliat pe nevoile lor, poți ajunge să convingi Google că meriți să urci în primele rezultate. Odată ce el te „va recomanda” ca fiind de încredere, șansele tale ca oamenii să te aleagă cresc considerabil. Apelează de la început la o firma de SEO care să-ți înțeleagă nevoile, să te ajute să găsești strategia perfectă pentru tine, să urmărească rezultatele și să găsească, de fiecare dată, acele lucruri care pot fi îmbunătățite. 

La tine

Nu uita, printre toate celelalte, să te gândești și la tine. Deși poate fi tentant să iei asupra ta toate sarcinile ce țin de afacere, suprasolicitarea nu este o soluție. Oamenii nervoși, supărați, epuizați, sunt și cei care dau cel mai mic randament. Trebuie să înveți să te lași ajutat și să te ocupi doar de lucrurile care depind de tine. În cazul celor care necesită ajutorul specialiștilor, găsește-i pe cei care să-ți ia de pe umeri frica de eșec. Eșecul vine doar atunci când renunți, nu atunci când cauți soluții și pe asta trebuie să te bazezi încă din prima zi.

Așadar, la câte dintre aceste aspecte te-ai gândit până acum și care crezi că merită atenția ta? Vei vedea că, odată ce vei ține cont de ele, nimeni și nimic nu te va opri să ajungi acolo unde îți dorești!

Sursa foto: shutterstock.com